شهدای روستای خلیل آباد- شهرستان خمبن
آثار-عکس- وصیت نامه- دست نوشته- زندگی نامه 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهدای خلیل آباد- خمبن و آدرس shohadakhalilabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

" متن وصیت نامه شرعی"

 به نام خداوندیکتا آغاز میکنم. به نام  خدائی که میدانیم ناظر براعمالمان است.به نام خدائی که  هیچیک از کارهایمان از او پوشیده نیست.وبه نام خدائی که خریدار تلاشمان میباشد.آنهم به قیمتی که خود وعده داده است  (بهشت رضوان )

درود وسلام فراوان به پیشگاه مقدس حضرت مهدی (عج)درود و سلام بر رهبر کبیر وابر مرد زمان آیت‌الله العظمی امام خمینی

درود و سلام برشهدای به خون خفته تاریخ اسلام ازکربلای حسینی تا کربلای خمینی درود وسلام بر روحانیت درخط امام که همان خط اصیل اسلام است. درود وسلام برتمامی خدمتگزاران اسلام درود وسلام برخانواده های شهدا که با صبر واستقامت وایثار به انقلابمان جانی تازه دادندودرود وسلام برحامیان جمهوری اسلامی ایران ووارثان حقیقی خون شهدا.

اینجانب ازکلیه دوستان وآشنایان واقوام ازنزدیکان گرفته تا امت 36 میلیونی عاجزانه میخواهم که پاسدار خون شهیدان عزیز باشند و هیچگاه نگذارند به مقدسات این مملکت اسلامی توهین ویا تجاوزی بشود زیرا شما عزیزان وارثان خون شهدا هستید واگر خدائی نکرده کوچکترین خدشه ای به ثمره خون شهیدان یعنی حکومت جمهوری اسلامی  وارد بشود درپیشگاه خداوند متعال و شهدای راه خدا مسئول می باشید.

لذاتقاضای این بنده حقیر از شما عزیزان اینست که تا آخرین لحظات عمر شریفتان از رهنمودهای امام امت خمینی عزیز وابرمرد زمان

 اطاعت توام باعمل داشته باشید.

باشد که انشاءالله ثمره خون شهدای اخیر درخت جاودان اسلام را بارورتر سازد و همچنین زمینه ای برای ظهور امام مهدی  (عج) باشد واین چند قطره خون ناقابل هم همراه با خون کلیه شهدای اسلام لیاقت آبیاری درخت اسلام را داشته باشد.

وحال چند کلامی با پدر ومادرم: که ای پدر ومادر یاددارم که شماها آرزوی دامادی مرا داشتید پس به شما بگویم که به آرزوی خویش رسیدید و من دامادگشتم وبرمن گلوله ویا تکه‌ای ازخمپاره واردگشت ومرادریافت ومن در آن لحظه است که انشاءالله به خدایم ورسول خدایم وبه ولی امرم لبیک گفته‌ام واین لبیک همان بله دامادی است وشهادت برایم عشق است ،وراه خدا معشوق برای من می باشد ودامادی برایم از این بهتر وجود ندارد وانشاءالله که شماهم با آغوش باز وصبری خداپسندانه ازاین دامادی استقبال کنید"انشاءالله"

درپایان ازکلیه کسانیکه از اینجانب به آنها آزار ویا در مورد آنها بدی کرده‌ام تقاضای عاجزانه دارم که مرا ببخشند واز تمامی دوستان وآشنایان واقوام می خواهم که برای من دعا کنند باشد که این حدیث رسول اکرم (ص) که فرموده اند: دعاء الأخ لآخيه بظهرالغيب لايرد   یعنی دعایی که برادر پشت سر برادر (دینی) خود کند ردشدنی نیست ، درمورد این بنده حقیر گنه کار صادق شود وماهم مورد شفاعت قرارگیریم "انشاءالله "

درضمن چند نکته‌ای درمورد اموال منقول وغیر منقول (دارائی پولی)

کلیه اموال منقول که همان اجناس خانگی است متعلق به زندگی پدر ومادرم است وصرف امور منزل می باشد.

وکلیه دارائی مالی اینجانب که مقدار چشمگیری هم نمیباشد در درجه اول صرف امور نماز و روزه هائی که احتمالا" فراموش شده وبقیه دارائی را به حساب یکصد امام بریزید و اگر از برادرانم کسی نماز وروزه های قضاء مرا بعهده گرفته تمامی پولهایم  را به حساب یکصد امام بریزید.

بارخدایا ازتو میخواهم  که از گناهانم درگذری وبا ظهور مهدی  (ع) وحتی کنار ایشان امام امت وامید مستضعفان جهان را برای اسلام ومسلمین نگهداری.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته                         ومن الله التوفیق الطاعه والشهاده

حجت کاظمی             مورخه 9/5/1362


برچسب‌ها:
[ شنبه 30 بهمن 1400برچسب:, ] [ 11:40 ] [ ابوالفضل براتیان ]

زندگی نامه :

شهید حجت اله کاظمی  در 15 تیر ماه 1338 مصادف با نیمه شعبان در محله سراسیاب دولاب در تهران به دنیا آمد. پدرش به شغل بنایی اشتغال داشت. وی مقطع ابتدایی را در دبستان دلگشا(مبعث فعلی) تا ششم نظام قدیم ادامه داد. سپس وارد دبیرستان های فروزان بیرجندی، دهخدا و ابوریحان شد و با مدرک دیپلم طبیعی فارغ التحصیل شد. پس از آن در یک دوره کلاسه های مهندسی رادیو و تلوزیون را نیز گذراند. ایشان قبل از انقلاب به صورت مخفیانه اقدام به تشکیل هیئتی از جوانان و هم کلاسی های و هم محلی های خود نموده بود که به بحث در باره رساله امام خمینی (ره)  می پرداخت. ارادت وی به حضرت امام تا حدی بود که روز ورود امام به ایران در زمره کمیته استقبال از ایشان قرار داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی از خدمت نظام معاف شد و برای خدمت به جمهمری اسلامی وارد فعالیت های فرهنگی و مذهبی در مسجد موسی بن جعفر (ع) و باب النجات شد. عمده فعالیت های وی در مسجد تشکیل بسیج و آموزش بچه های بسیجی، مسئولیت امور فرهنگی مسجد، نگهبانی خیابانی، تشکیل تعاونی اسلامی و مسئولیت یا حفاظت از صندوق های انتخاباتی بود. او بین سالهای 57 تا 59 اقدام به راه اندازی هیئتی  مذهبی به نام "مکتب  پیروان اسلام" کرد. سپس به استخدام شرکت واحد در آمد و در تعمیرگاه شماره چهار نازی آباد مشغول به کار شد. و پانزده روز  پس از استخدام در شرکت واحد، جنگ تحمیلی شروع شد و ایشان به همراه گروه مقاومت بیست دو نفری مساجد تهران عازم جبهه های  غرب کشور گردید و در عملیات های پدافندی مهران در منطقه کنجانچم حضور یافت و پس از شنیدن اخبار درگیر های تن به تن در خرمشهر با گرفتن حکم ماموریت از فرماندهی ایلام به همراه دوستان هم رزمش به آبادان و خرمشهر  رفت و در عملیات های پدافندی شهر آبادان حضور پیدا کرد. پس از نوروز 1360 برای رتق و فتق امور فنی و تعمیراتی شرکت واحد به پشت جبهه اعزام شد. برخی از عملیات هایی که آنها شرکت داشتند عبارتند از : فتح المبین، بیت المقدس یا آزادی خرمشهر، رمضان، مسلم بن عقیل، والفجرمقدامتی 1و2و3و4و که ایشان در عملیات های بیت المقدس و والفجر مقدماتی بر اثر ترکش خمپاره دچار موج گرفتگی شده بود و از ناحیه صورت مجروح گردید. و نیز در عملیات والفجر 3و4  و به مدت نه ساعت در اسارت نیروهای بعثی بود که با هوشیاری موفق به فرار شده بود. وی در جبهه ،آرپی جی زن و تک تیر انداز بود. شهید کاظمی در آخرین حضور خود در عملیات والفجر چهار، پس ار مجروح شدن فرمانده گروهان از سوی شهید همت به فرماندهی گروهان منصوب شد. سرانجامدر همان عملیات در منطقه پنجوین عراق میان ارتفاعات 1904 پس از  نبردی تن به تن و بر اثر انفجار نارنجک از سوی دشمن در تاریخ 29 آبان 1362 به درجه رفیع شهادت رسید و پیکرپاک این شهید به دلیل آنکه در خاک عراق واقع شده بود یازده سال پس از شهادت به ایران آورده شد. ودر31 خرداد 1375 در بهشت زهرا قطعه 27 ردیف 23  به خاک سپرده شد. هم اکنون خانواده شهید کاظمی در سراسیاب دولاب ساکن هستند و کوچه محل زندگی انها به یاد او نام گذاری شده است.


برچسب‌ها:
[ شنبه 30 بهمن 1400برچسب:, ] [ 11:39 ] [ ابوالفضل براتیان ]


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 14 آذر 1395برچسب:, ] [ 11:19 ] [ ابوالفضل براتیان ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

جهت شادی روح شهدا و امام شهدا ((صلوات))
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
تو (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 7012
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ساعت فلش مذهبی جنگ دفاع مقدس ذکر روزهای هفته

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by itwebsite.ir